Pages

Monday, 14 December 2009

不愉快的旅程....

不知何时开始,

只要我一开口,

就会被他骂...

我到底做错了什么??



这次的旅程玩得一点也不开心....

我....

真想透透气...

我不想再理,

不想再说,

不想再听...

走在寒冷的路上,

冷风打在脸上

心还是一样的灰...

再漂亮的风景

也是灰的...

不管我走到哪,

都一样...



心情不好,

就乱花钱

=.=

这只bear bear

我花了RM30 才赢回来...

值得吗?? ><



有谁能找我出去...

喝茶也好=.=

总之不想呆在家...

就是了...

家已不在是我心里的第一位了....






1 comment:

Vincent Hee said...

tmr we go dating...
wan?

where u wan to go?

shopping?
ice skating?
watch movie?
play wheel shoes?
play roller coaster?
go eat and drink, drink and eat?
or ...
u wan try go to clubbing???

no need think too much 1st,
just come out wit me,
i bring u go to see 'gold fish'...

dun worry... i won't eat u de...
just...

hEhEhE.....

"""EVIL"""