Pages

Sunday, 26 July 2009

云顶半山。。。

25/7

今天下午~
我们就出发到云顶半山玩。。。
我驾车~~
很爽!!!
因为~
我在山上玩飘移。。。
很难~
但很好玩~~
有机会,
我会去那里练习。。。
呵呵

来到我爸的朋友家住。。。
那里的风景很美~~
天气很好~
很静~~
在那里,
喝喝茶,
吹吹冷风,
有多享受啊!!

晚上就跟他们几个老人家聊天咯。。。。

不是我住的地方。。。只是看到,随便拍。。。


看杂志的时候被偷拍。。。。


他们的客厅

我的弟弟在乱来。。。


COOL COOL ~~~



26/7

一早起来~
到处走走,
看看,
玩玩。。。
很多东西玩~
有爬山,
过河,
走钢丝,
很多很多。。。
我一个个去玩。
呵呵。。。
幸好没掉进水里。。。
不过,
脚和手都很痛!!!
下午,没事做。。。
就上云顶看看。
然后就带着依依不舍的心情回家了。。。
我还想再玩!!
我不想回去,
不想压力回来。。。


看到漂亮的风景,随便拍拍。。。


云很多。。。。



看我的弟弟。。。。跳这么高...


不要放开他,他就这样的表情。。。


我的弟弟被我吓倒,呵呵


他的表情。。。。无言。。。


这张比较normal....他也比较帅~


脚痛,就拍下照。。。


风大。。。吹到头发乱



2 comments:

Unknown said...

Love this post, especially because you've included alot of pictures of you >.<
lol

o0, drift up mountain? physics say cannt wan wo... hehe

But its good to hear that u found a place to relax for a day or two, this will release some of ur tension...

Seems that ur having a good time with ur brother, haha i can feel that ur more happy when ur relax and with ur family... hope u will always smile this happily ...

And dun need to 我不想回, cuz maybe ur dad will say " u think ur son got place bbq only meh? my bao bei daughter also got place to party with her friends ...!" LOLZ

^^(ALWAYS SMILE AND LAUGH)

jie said...

swt... not me lo... me and my bro pic....

drift down mountain la~ drift up i cant~ if wan i can try~~~ but need everyday go practice~ hehe

sure lo...u with yr family u not happy???

swt..
-.-....